Wednesday 15 November 2017

Mbt Swing Handel


MBT swing handel Dit is nie vir absolute beginners. Jammer, maar as jy 'n nuwe handelaar, die materiaal in hierdie kursus sal ook gevorderde in hierdie stage8230 ;. Die goeie nuus is dat vir enige ander handelaar, ons het iets eerder spesiaal vir jou! Charlie het saam al sy swaai handel idees in 'n splinternuwe swing handel kursus (op CD-ROM). Jy sal waarskynlik reeds weet dat hy het vir hom 'n uitdaging om 'n 10k rekening binne 2 jaar te omskep in 'n 100k rekening om te wys wat bereik kan word. Wel hes nou meer as 400% in net meer as 12 maande so goed op dreef! Die swaai ambagte wat hy doen op die uitdaging rekening is wat hy gaan om jou te wys in hierdie splinternuwe swing handel kursus. Hier is 'n kort 4 minute video Charlie het vir my beskryf wat die kursus is en waarom sy anders is as enigiets hes voordat getoon. So van wat hy sê in bo sy video, dit is die belangrikste voordele wat hy bespreek; 1. Jy behoort nie bekommerd wees oor die verlies van ambagte as jy, is jy waarskynlik doen dit verkeerd. 2. Jy sal in staat wees om 'n baie hoë beloning identifiseer om risiko geleenthede. Charlie is tans in 'n 17: 1 handel nou! 3. Dit is 'n metode, nie 'n enkele strategie. Charlie ontwikkel jou vaardighede as 'n handelaar. 4. Jy hoef afstammelinge Nadals tennisraket! 5. Dit is swaai handel so perfek vir handelaars wat 'n voltydse werk, sowel as voltydse handelaars hou. In hierdie kursus, Charlie wys jou hoe om korrek te lees die mark met behulp van sy MBT metode. Dit laat jou toe om beheer van jou handel terug te neem en net handel wanneer jy gemaklik voel. Binne die verloop Charlie wys jou; 1. Die belangrikste vrae wat jy nodig het geantwoord om te verseker jy sal konsekwent winsgewend handel te dryf. 2. Charlies beginsels van suksesvolle handel. 3. Die nommer een mees belangrike deel van die saak. 4. Sy setups en metodologie dit is waar jy sien hom bring dit alles bymekaar. 5. Die truuk om dié reuse-beloning aan risiko ambagte wat nie net jou maand kan maak nie, maar jou kwartaal! 6. Die risiko kontrole wat beteken jy hoef nie te stop verliese van honderde pitte het. In die huidige mark, die meeste bedrywe het tot stilstand kom van onder 50 pitte. 7. Die MBT aangewend kan word om 'n mark, nie net Forex. 8. Trades kan opstel met behulp van bestellings, sodat jy nie nodig het om te wees in die voorkant van jou skerm te voer. 9. Die bonus strategie vir die SP in die bylaag. Sy eenvoudige en sy goed! Al wat jy nodig het is jou eie kaarte (daar is geen spesiale aanwysers wat duur kartering sagteware vereis) en jou tyd. Charlie sal jou lei deur hoe jy sal handel by die gebruik van sy metode. Die skoonheid is dat jy sal kies wanneer jy wil om handel te dryf, nie hoef te bekommer oor die vermiste 'n opstel. Jy hoef nie gereeld handel as jy dit nie wil. Die hoë beloning om ambagte wat saam kom sal sorg vir daardie risiko! Maar as jy wil gereeld handel, dis ook absoluut fyn. Charlies gaan om jou te wys sy volledige metode vir hoe hy ambagte swaai op die uitdaging rekening dis up meer as 400%. Jy sal 'n baie dieper waardering van markstruktuur as gevolg van hierdie en in staat wees om hulle behoorlik te plaas in die korrekte konteks. Toe laat die mark kom na jou toe en uit te voer. So whats die deal? Die amptelike prys is £ 1399 wat is 'n groot waarde vir so 'n stuk werk. Ons het hierdie onlangs verminder tot £ 997,00 wat nog beter waarde. Klik om nou te koop Op die agterkant van hierdie, sal Charlie 'n opvolg webinar doen op 28 Mei vir jou. In hierdie, sal hy 'n lewendige lopie doen deur plus 'n verdere webinar in 10 weke waar hy die proses weer sal herhaal nie. So jy sal die kursus op CD-ROM ontvang met al die materiaal en die belangrikste kenmerke hierbo genoem plus die kans om te sien Charlie gaan deur alles in twee lewendige opvolg webinars. Jy weet hoe hy daarvan hou om so te praat wat jy sal beslis 'n baie materiaal kry in daardie! Klik om nou te koop 8220, ek het gekoop en bestudeer beide die MBT en Dag handel kursusse. Alhoewel ek die kursusse redelik onlangs gekoop (ek gewees het handel 3 jaar wanneer die tyd sal toelaat as ek 'n maatskappy uit te voer) Ek het opgemerk dat die metode van MBT saam met die dag handel strategieë en die bondige verduidelikings van analise my gehelp vind die finale deel van die legkaart om dit te praat en 'n merkbare toename in pitte en konsekwentheid te wen ambagte het die uitslag was en hopelik sal voortgaan om te doen so.8221; 8220; Het groot oproepe van jou via die MBT webinar en daaropvolgende video updates hierdie laaste week of so. Te sê met die rigting van die pond en Dow in die sak (van jou) Ek het skoongemaak die afgelope twee weke, 'n uitstekende winste via dag ambagte en MBT metode. Voel baie happy.8221; 8220; Hallo Charlie. Wou net om jou te laat weet dat nadat ek die MBT wedloop voleindig; dit uiteindelik my oë oopgemaak om die vermiste dele. Ek is die handel met 'n gemaklike houding die laaste week, al sou ek my verloorders het, het hulle my nie ontstel. Ek weet daar is nog 'n lang termyn. Maar Im meer as 100% opbrengs in die laaste 2 maande. Die gebruik van jou band speel, gekombineer met Swing handel. Ek het 'n paar ongelooflike 01:10 ambagte. En baie min verloorders (prob 'n bietjie gelukkig) maar die belangrikste deel is dat ek nou verstaan ​​dat verloorders is net 'n deel van die spel, en ek dont voel sleg wanneer hulle kom. Ek het nou net weer, en weer begin. Dit is net 'n dankie! en hou die goeie work.8221; 8220, Theres geen twyfel in my gemoed dat leer om handel is een van die moeilikste uitdagings om jouself te stel, as dit wasnt vir die produkte en die ondersteuning van die span by Ezeetrader en kollegas in die lewende handel kamer Im seker die strewe na my doel sou lankal verloor. Ek het gevind dat baie van hul produkte te baie nuttig wees, altyd gee my 'n vars perspektief in tegniese en fisiologiese aspekte van die markte. MBT is nie anders nie, sy gebruik van verskeie tydskale laat my toe om die prys aksie vinnig analiseer en meer belangrik hou my uit ambagte ek andersins sou geneem. Trading vir my is oor risikobestuur, het MBT het my toegelaat om die potensiële risiko / beloning van vinnig analiseer 'n opstel die feit dat ek maklik absorbeer verloor ambagte en hardloop wenners, algehele dit gee my die vertroue om my handel te stoot na die volgende vlak 0,8221; 8220, ek het geniet die MBT webinar en ek sien baie uit na die volgende een dit was goed om te sien Charlie gaan deur die ontleding, vir my is dit so baie behulpsaam. Ek het gevoel dat die MBT loop bymekaar gebring en het duidelik 'n baie wat Charlie praat oor in die handel kamer. Ek het handel die dollar CAD en dit uitgewerk baie goed vir my. Sedert gaan deur die MBT CD stel ek minder ambagte geneem en 'n baie meer sorg keuse ambagte geneem. Die ontleding en die manier waarop jy dit leer op die CD's en in die kamer wat ek dink is uitstaande. Ek weet dat ek 'n manier nog en met Charlie en Kyms hulp en leiding, ook die hulp van 'n paar baie goeie handelaars in die kamer wat ek weet ek sal daar te kom om te gaan. Want wat julle in die handel kamer sit en wat ek kry van dit Ek kan nie dankie enough.8221; 8220, Hierdie CD stel is subtiel verskil Charlies vorige werk. Ja Charlie dek 'n paar soortgelyke materiaal, maar dit toegepas word in 'n ander manier. Hy verfyn wat hy besig was terug toe die fyner punte materiaal gepubliseer. Elke afdeling is, soos altyd, verduidelik in detail, en dit is regverdig om te sê dat jy regtig het om oor te gaan deur middel van elke afdeling 'n paar keer te haal al die klein hinder. Maar die belangrikste, Charlie bied 'n stap vir stap uiteensetting van sy handel metode, in hierdie geval toegepas handel swaai. Die belangrikste deel van die skyfies vir my was die afdeling oor die prys aksie. "Prys laat leidrade agter", 'n duidelike verklaring, iets wat ons het al gehoor baie handelaars sê, maar totdat ek het deur die skyfies, ek het nooit dit werklik. Na die lees van die materiaal op die MBT skyfies ek heeltemal re-gepimpte al my kaarte en vereenvoudig hulle. Die meerderheid van die aanwysers is nou weg, en my resultate het verbeter. Benewens die konsekwente opbrengste Ek sien met die MBT swing ambagte, Ive ook toegepas Charlie se metode om intraday kaarte op die YM (Dow termynkontrak) van 07:00-09:00. Neem inskrywings af 5min kaarte slegs met behulp van £ 0,5 per punt en net neem 'n handel per sessie; 1 wenner dan stop vir die nag, wat 5% rekening gemaak in 10 dae, en ek het nie handel te dryf elke dag. Die resultate is nie sterre, maar hulle is konsekwent. Die skyfies is al oor die manier waarop jou analise reg eerste. vind dan dat 'n lae handel risiko. Sodra jy dit gedoen het net wag vir die lae risiko inskrywing, wat as gevolg van die inskrywing tegniek, oor die algemeen het 'n baie goeie Risiko / Beloning verhouding. Die hele benadering vereis minimale ingryping sodra jy in 'n ambag; net 'n paar minute elke dag om jou tot stilstand kom pas en neem profits.8221; 8220, ek het nou gekyk deur die DVD's twee keer en ek is baie baie tevrede met MBT. Ek het nog altyd gesukkel met die idee van verskeie tydraamwerk analise en die konsep van toetrede tot 'n handel, terwyl die mark is om weg te beweeg van my teiken nooit gemaklik in my gedagtes het gesit. Hierdie kursus het my gehelp om beter te verstaan ​​beide met die voordeel van baie beter beloning te waag! Ek kyk weekliks (en geniet) elkeen van Charlie's Vrydag Live Trading videos en weet hoe goed en konsekwent winsgewende sy oproepe is. Nou dink ek ek kan duidelik sien hoe hy sy merkwaardige sukses behaal. As gevolg van hierdie kursus het ek ook aansienlik vereenvoudig my kaarte en dit maak ontleding baie makliker te. Nou sal ek terug oor my Momentum Trading gaan, Dag Trading en fyner punte DVD's om te sien wat ek daar gemis 8221!; Vriendelike groete, Awesome ontleding van die USDJPY !! 8220, ek het gevind dat die MBT kursus was 'n uitstekende en baie nuttig. Afgesien van hou Charlies styl van aanbieding van die manier waarop hy het deur die struktuur van die tegniek was baie duidelik en baie behulpsaam. As deel van die gang deur die beginsels, die gebruik van huidige grafiek voorbeelde regtig gehelp om dinge te versterk. Na 'n opvolg webinar was groot en as Charlie is die werk van die lewende kaarte, regtig doen die analise op die vlieg, gooi baie nuttige kommentaar en gedagtes. Dit is 'n goeie idee om gereelde opvolg webinars het, sal hulle baie nuttig wees om te help om my op die regte spoor en Im uitsien na die next.8221; Baie dankie, 8220, ek wil ook weer sê hoe amazing ek die MBT natuurlik gevind het. As gevolg van kyk dit deur 'n paar keer (en ook weer kyk na jou ander kursusse), het ek 'n paar ware "Ha" oomblikke gehad en my vermoë om te "lees" die markte het dramaties oor die afgelope paar weke verbeter! Ek weet ek het inligting voor, maar die MBT kursus al gehelp baie dinge kliek net in plek vir my. Onlangs het my inskrywings fenomenale in terme van tyd, rigting en prys. Ek is baie dankbaar vir die absoluut briljant materiaal wat jy aanbied 8221!; Dankie. Vriendelike groete, D Griffiths 8220, Wat 'n goed en volledige opleiding hulpmiddel wat jy saam met MBT handel sit. Dit is sonder twyfel die beste belegging wat ek in my handel onderwys gemaak het. Ek het al met behulp van die inligting vir die afgelope paar maande en omdat jy hou aan struktuur en bou die opleiding in elke afdeling daarvan kan ek rapporteer my rekening klim. Ek is lief vir die feit dat ek kan terug pouse gaan kyk my kaarte, hersien individuele segmente meer as een keer, baie nuttig. Weereens baie waardeer die opvoeders soos EzeeTrader en die "tyd belegging" wat jy in hierdie opleiding skyf se my toelaat om snelheid te kry uit jou baie jare van trading.8221 sit; 8220, asseblief oordra aan Charlie dat hierdie stel skywe was presies wat ek persoonlik nodig. Ek het die afgelope jaar soos 'n gemsbok wat vasgevang is in die hoofligte, nie in staat is om die sprong te neem, Met hierdie MBT Swing Trading reeks, die logiese raamwerk gekliek in plek en Im skielik opgestaan ​​en functioning.8221;

No comments:

Post a Comment